Missie & Visie

Missie

Het ondersteunen van wezen en worstelende kinderen met het basisonderwijs door een brede school te bouwen met betaalbare schoolkosten. Je hebt alleen de basis nodig en een kans om te schitteren.

Visie
Het algemene doel van de stichting is om jonge kinderen basisonderwijs te bieden in het dorp Kirwanira en door te gaan met het ondersteunen van kinderen die het moeilijk hebben met schoolbehoeften door middel van donaties en fondsen. De stichting is van plan dit doel te bereiken dankzij donateurs die geld kunnen geven aan het goede doel. Hoewel de belangrijkste focus van de stichting is om een school te bouwen die goedkoop onderwijs biedt aan ouders die het moeilijk hebben, zijn er al donateurs die bereid zijn om individuele kinderen van schoolgeld te voorzien of het salaris van personeel te betalen. Daarnaast heeft de stichting een lange termijn doel om het dorp Kirwanira in de toekomst meer onderwijs te geven. Als USF een financiering van 30.000 euro binnen weet binnen te halen, zal de stichting dit langetermijndoel van het opzetten van de eerste klassen van de school bereiken.